Menu

Klachtenprocedure

Uw klacht wordt in behandeling genomen door N. Rientjes. U kunt hem bereiken via 035 – 205 72 53 of n.rientjes@benkey.nl. U kunt ook het digitale klachtenformulier op deze pagina gebruiken.

Klachtenformulier

1.a Persoonsgegevens van de klager

1.b Contactgegevens (indien verschillend van 1.a)

2.a Persoonsgegevens van de juridische vertegenwoordiger (indien van toepassing) (volmacht of ander officieel document als bewijs van de aanstelling van de vertegenwoordiger)

2.b Contactgegevens (indien verschillend van 2.a)

3. Informatie over de klacht

Volledige verwijzing naar de belegging of overeenkomst waarop de klacht betrekking heeft (d.w.z. referentienummer van de belegging, naam van de projecteigenaar/de onderneming of het crowdfundingproject, overige referenties van de relevante transacties …)
Gelieve documentatie te verstrekken ter onderbouwing van de vermelde feiten.
Datum(s) van de feiten die aanleiding hebben gegeven tot de klacht
Omschrijving van de veroorzaakte schade, verliezen of nadelen (indien van toepassing)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.