Ben jij op zoek naar een ‘vastgoed’ avontuur waarbij je de mouwen opstroopt, impact kan maken binnen een organisatie waar groei en digitalisering hoog op de agenda staat? Als Acquisiteur ben je verantwoordelijk voor het vinden van nieuwe acquisitiemogelijkheden ter verdere uitbouw van de vastgoedportefeuille.
Over Ons
Benkey is een toonaangevende Finance Boutique, gespecialiseerd in het ophalen van kapitaal bij investeerders voor exclusieve vastgoed fondsproducten en zakelijke leningen. Vanuit onze hoogwaardige dienstverlening bieden wij maatwerk aan onze klanten, waarbij de ‘Red Carpet Treatment’ centraal staat: een exclusieve, persoonlijke benadering met een focus op hospitality en vertrouwen. Wij zoeken een gedreven Allround Marketing Medewerker die dit karakter weet te vertalen naar onze marketingactiviteiten en communicatie.

Wat doe jij als Acquisiteur?
- Als vastgoedacquisiteur bij Breadstone speel je een essentiële rol in het identificeren en verwerven van vastgoedprojecten die passen binnen de verschillende investeringscriteria van Benkey en Breadstone. Je bent verantwoordelijk voor het vinden van nieuwe acquisitiemogelijkheden, het uitvoeren van gedegen (markt)onderzoek en uiteindelijk het succesvol onderhandelen van transacties met vastgoedeigenaren, ontwikkelaars en andere belanghebbenden.Je werkt nauw samen met het commerciële team (investeringsteam, fondsen, investor relations) om ervoor te zorgen dat de acquisities aansluiten bij de strategische doelstellingen van de bedrijven (Breadstone & Benkey).Taken en verantwoordelijkheden:
1) Identificeren van passende vastgoedprojecten:
- Actieve prospectie en het zoeken naar vastgoedprojecten die voldoen aan de investeringscriteria van Breadstone en gelieerde ondernemingen.
- Analyseren van de vastgoedmarkt en het identificeren van kansen en trends.
- Opbouwen en onderhouden van relaties met vastgoedeigenaren, makelaars, ontwikkelaars en andere relevante partijen.
2) Onderzoek en analyse:
- Uitvoeren van grondig onderzoek naar potentiële investeringsmogelijkheden, inclusief marktanalyse, financiële evaluatie en risicobeoordeling.
- Beoordelen van de rentabiliteit en potentie van vastgoedprojecten op basis van financiële modellen en analyse van marktgegevens.
- Analyseren van juridische, technische en operationele aspecten van het vastgoed om mogelijke risico’s en kansen te identificeren.
3) Onderhandeling en transactiebeheer:
- Voeren van onderhandelingen met vastgoedeigenaren, ontwikkelaars en andere betrokken partijen om gunstige voorwaarden voor aankoop of investering te verkrijgen.
- Opstellen en beoordelen van investeringsvoorstellen en overeenkomsten, waarbij juridische en financiële aspecten worden gewaarborgd.
- Coördineren van het transactieproces, inclusief due diligence, samenwerking met interne en externe adviseurs, en het afsluiten van de transacties.
4) Begeleiden onboarding proces (100 dagen):
- Het implementeren, optimaliseren en overdragen van de objecten is je kerntaak. Hierna draag je het object volledig over naar operations. Hiervoor ben je veel op locatie aanwezig en ga je in gesprek met de assetmanager en huurders.
5) Relatienetwerk opbouw en onderhoud:
- Om continu kwalitatief vastgoedaanbod (off-market deals) te ontvangen wordt er periodiek een outreach gedaan naar bestaande en nieuwe BOG makelaars, intermediairs en vastgoedadviseurs (premiejagers)
- Vanuit je rol ben je regelmatig op lokale en nationale vastgoedbeurzen aanwezig om kennis te vergaren en tevens het verrijken van je bestaande netwerk met nieuwe contacten.
- Vanuit je rol denk je proactief mee in het organiseren van events / kennissessies voor het onderhouden van het netwerk.

- Minimaal een bachelor diploma in vastgoedkunde, bedrijfskunde, financiën of een vergelijkbare studie.
- Aantoonbare ervaring van minimaal 3 jaar in vastgoedacquisitie of vastgoedinvesteringsactiviteiten.
- Grondige kennis van de vastgoedmarkt, inclusief trends en regelgeving.
- Sterke analytische vaardigheden en bekendheid met financiële modellen.
- Uitstekende communicatievaardigheden.
- Vermogen om zelfstandig te werken en te gedijen in een resultaatgerichte omgeving.
- Goede organisatorische vaardigheden en oog voor detail.
- Teamspeler met de mogelijkheid om effectief samen te werken met verschillende belanghebbenden en teams.
- Wat bieden wij?
- Een competitief salarispakket;
- 25 vakantiedagen;
- Leaseauto;
- Bedrijfsmiddelen zoals een laptop en telefoon;
- Je maakt deel uit van een dynamische, innovatieve en snelgroeiende organisatie;
- Gezamenlijke lunch, geregeld borrels en bedrijfsuitjes;
- Prachtig kantoor op een mooie plek in Laren.